ΦΑΡΜΑΚΑΠΟΠΕΙΡΑ

 IMG_0493

Την Παρασκευή πρωί, στις εφτά και τέταρτο
στο τέλος των Αλκυονίδων
Μου ήρθε η περιεργή ιδέα,
Είμαι θεός και παύω την ζωή μου
Όπως και όταν το επιθυμώ.
Η μοίρα μου όμως ήταν αλλίως γραμμένη
Ο θεός, ο αληθινός είχε για μένα
Την εκπληξή – να ζήσω
Και μένω εν ζωή στη Γη.
Το φάρμακο διαλυμένο στο πότο
Το έχω καταπεί πανέτοιμη να φύγω
Με πλοίο των Αργοναυτών
Απόπλους με τον Οδυσσέα
Πατησάμε το χώμα και ξύπνησα
Σε αργύρο-ασπρα σεντόνια Αιγύπτου
Στο πλαί της πορσελάνης πίατα.
Με έσωσε από την ανοησία μου
Ολοκλήρος στρατός των φίλων και γιατρών.
Θαρμακαποπείρα, – μου είπανε.
Στο φύλακα – άγγελο είμαι χρεωμένη
Αυτός ο χρέος πως να το πληρώσω
Για τα δένδρα και βούνα,
Την ακροθάλασσα και ήλιο
Για την βροχή και τα αγαπήμενα πρόσωπα
Που ακόμα βλέπω…
Σε ποία τράπεζα να παώ;
Κλαίω
Πονάει το αίμα μου
Από νοσοκομειακούς ορούς.
Αμαρτία μου ατέλειωτη και άσεμνη,
Ασέβαστη για την ζωή
Δηλαδή δεν έχω ποία τα έξτρα δώρα
Από αυτήν, ως τον μέγα-έρωτα.
Απογοητευτήκα.
Ναι, και;
Αφού υπάρχει η Αγάπη!
Η απόδειξη αυτής είμαι εγώ.

Leave a Reply

